
VII Ogólnopolski Kongres
Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych
RENTOWNY HOTEL
10-11 WRZEŚNIA 2020, BIAŁKA TATRZAŃSKA, HOTEL BANIA****
VII Edycja Kongresu RENTOWNY HOTEL

Tym razem zapraszamy Państwa na dwa dni wypełnione merytoryką oraz możliwością zdobycia praktycznych umiejętności.
10 września 2020r.
PRELEKCJE
Świetna okazja, aby zainspirować się do zmian i poznać konkretne wskazówki działania, które sprawdziły się w innych hotelach.
SPECJALNA
Jedyna okazja, żeby poznać opinie uczestników, ekspertów i podzielić się swoimi doświadczeniami oraz wyzwaniami.

BRANŻOWY
Spotkanie umożliwi zacieśnienie kontaktów w nieco mniej oficjalnej atmosferze.
11 września 2020r.
Praktyczne ćwiczenia, dzięki którym każdy menedżer i właściciel dokładnie prześwietli mocne i słabe strony swojego hotelu.
- pokój 1 os. standard: 320 zł zamiast
736 zł - pokój 2 os. standard: 380 zł zamiast
1100 zł

Co wyróżnia VII edycję Kongresu Rentowny Hotel?
- Dwa dni wypełnione merytoryką.
- Warsztatowa formuła wydarzenia.
- Wieczór branżowy z open barem.
- Hotel Bania**** w malowniczej Białce Tatrzańskiej.
Podczas dwóch dniKongresu Rentowny Hotel:
- Dowiesz się, jak wykrywać nadużycia i zapobiegać nieprawidłowościom w obiekcie hotelowym.
- Poznasz sprawdzone sposoby na ograniczenie kosztów funkcjonowania hotelu, które wpłyną na poprawę wyników.
- Sprawdzisz narzędzia i procedury, które pozwolą Ci przygotować i zmotywować zespół do świadomego zwiększania sprzedaży.
- Odkryjesz sposoby na efektywne i kompleksowe zarządzanie rezerwacjami w obiekcie.
W trakcie paneli dyskusyjnych swoją praktyczną wiedzą podzielą się najlepsi eksperci z branży hotelarskiej. Weź udział w kongresie i poznaj skuteczne sposoby na zarządzanie, aby Twój hotel był rentowny!

VII Edycja Kongresu Retnowny HotelAGENDA KONGRESU
I DZIEŃ – 10 września 2020
Jak efektywnie i kompleksowo zarządzać rezerwacjami w obiekcie?
Nadużycia w hotelarstwie – wykrywanie i zapobieganie
Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2020 roku – wydanie specjalne
Budowanie świadomości zespołu sprzedaży b2b poprzez narzędzia
Controlling, czyli jak poprawić wynik hotelu
II DZIEŃ – 11 września 2020
Warsztat 1: Cezary Sarnecki
Jak zarządzać kosztami i najczęściej spotykane obszary niegospodarności?
Warsztat 2: Wojciech Sroka
Google Analytics: Zmniejsz wydatki i zwiększ konwersję w swoim hotelu
Warsztat 3: Eliza Kozica
Automatyzacja procesu sprzedaży MICE
Warsztat 4: Mateusz Zieliński
Tajemnica budowania trwałych i wartościowych relacji z gościem online!
VII Edycja Kongresu Retnowny HotelPROGRAM KONGRESU
DZIEŃ I
Pierwszego dnia weźmiesz udział w 4 panelach tematycznych i w moderowanej debacie specjalnej z udziałem ekspertów.
Nadużycia w hotelarstwie – wykrywanie i zapobieganie
Zastanawiasz się, na co zwracać uwagę by unikać niepotrzebnych kosztów i zapobiegać marnotrawstwu? Jak skutecznie mierzyć efektywność, skuteczność i wydajność? Jak eliminować kosztowne błędy i straty? Poznaj sprawdzone metody optymalizacji kosztów hotelu stosowane przez sieci i czołowe hotele niezależne. Dowiedz się, jak wprowadzić je w swoim obiekcie, aby w konsekwencji zarabiać więcej.
- Nadużycia i nieuczciwości – wiedząc, co im sprzyja, będziesz mógł im zapobiegać. Podczas prelekcji nauczysz się, jak przeciwdziałać nieprawidłowościom w Twoim hotelu.
- Poznaj rodzaje ryzyka i miejsca marnotrawstwa, aby reagować możliwie szybko, sprytnie i rozsądnie.
- Inwentaryzacja, która nie jest źródłem strat. Zobacz, jakie korzyści niesie za sobą dobrze zaplanowana i starannie przeprowadzona ewidencja obiektu hotelowego.
- Rabaty – czy warto je stosować? Dowiesz się, czy i jaką politykę rabatową warto stosować w hotelu, żeby na niej zyskać.
Controlling, czyli jak poprawić wynik hotelu
Według jakich standardów i zasad powinna być zorganizowana rachunkowość zarządcza w hotelarstwie, aby służyła właściwemu procesowi decyzyjnemu? Z tej prelekcji dowiesz się, jakimi należy posługiwać się wskaźnikami i kto jest odpowiedzialny za przygotowanie właściwych raportów. Poznasz, czym jest controlling i dlaczego ma wpływ na zarządzanie i poprawę wyniku hotelu.
- Aby skutecznie dopasować daną przestrzeń do wymagań współczesnego klienta oraz rynkowych trendów, należy zadbać o najmniejszy nawet szczegół w zakresie zarządzania. Zdobądź sprawdzone wskazówki, jak ocenić zarządzanie hotelem.
- Jednym z największych wyzwań w każdym obiekcie jest zarządzanie kosztami. Poznaj zaawansowany system do controllingu i usprawnij zarządzanie kosztami w Twoim hotelu.
- Obszary generujące najwyższe koszty działalności operacyjnej – poznaj prawdziwe a nie wyobrażone obszary odpowiedzialne za najwyższe koszty jakie ponosi Twój obiekt hotelowy.
- Rentowność a rosnące koszty operacyjne – sprawdź, gdzie szukać obniżenia kosztów eksploatacji i dystrybucji oraz optymalizacji, które przełożą się na większy zysk hotelu.
BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI ZESPOŁU SPRZEDAŻY B2B POPRZEZ NARZĘDZIA
Czy Twój zespół sprzedażowy świadomie buduje wizerunek marki i wie jak efektywnie rozwijać relacje z klientami? Często w natłoku bieżącej pracy operacyjnej te aspekty bywają pomijane.
- Pod okiem eksperta przyjrzysz się narzędziom i procedurom, które pozwolą Ci przygotować i zmotywować zespół do świadomego zwiększania sprzedaży.
- Dowiesz się, jak dzięki budowaniu historii klienta i badaniu jego satysfakcji wesprzeć rozwój dział sprzedaży B2B i zwiększyć przychody z segmentu MICE.
- Przekonasz się, jak informacje dostarczane przez narzędzia mogą wpłynąć na rozwój całej oferty produktowej.
- Zadbaj o szkolenia pracowników – regularne szkolenia dla handlowców to podstawa. Podczas prelekcji dowiesz się, jak pracować nad rozwojem swoich pracowników.
Jak efektywnie i kompleksowo zarządzać rezerwacjami w obiekcie?
- Złożoność procesów technologicznych w hotelarstwie
- Automatyzacja w służbie Hotelarza
- Zwrot z inwestycji - miernik sukcesu Twojego Hotelu
- Outsourcing - w poszukiwaniu ekspertów
- Case studies - jak to robią inni
JAK HOTELE RADZĄ SOBIE Z ROZWIĄZANIAMI W DOBIE COVID-19?
Branża hotelarska robi wszystko, aby przystosować się do nowej rzeczywistości i wrócić do kondycji sprzed pandemii. Kolejne obiekty noclegowe informują o wdrożeniu wymaganych procedur bezpieczeństwa i otwarciu swoich drzwi dla gości. Coraz więcej hoteli wprowadza też własne rygorystyczne standardy czystości.
- Jak w praktyce hotele radzą sobie z rozwiązaniami w dobie COVID-19? Co działa, a co nie zdało egzaminu?
- Podczas moderowanej debaty specjalnej zaproszeni goście porozmawiają o tym, jak poradzili sobie w obecnej sytuacji, by zapewnić najwyższy stopień bezpieczeństwa w hotelu.
- Dowiesz się, jakie środki bezpieczeństwa i rozwiązania sprawdziły się w innych obiektach.
- Przed Tobą jedyna okazja, żeby poznać opinie uczestników, ekspertów i podzielić się swoimi doświadczeniami oraz przemyśleniami.
Rynek Obiektów Konferencyjnych w Polsce w 2020 roku – wydanie specjalne
DZIEŃ II
Drugiego dnia kongresu weźmiesz udział w 4 warsztatach.
Jak zarządzać kosztami i najczęściej spotykane obszary niegospodarności?
- Najważniejsze wskaźniki i mierniki sprawności operacyjnej hotelu i wybranych departamentów (pokoje, gastronomia) – jak je liczyć i ich wartości referencyjne.
- Jakie czynniki mogą mieć wpływ na negatywne odchylenia tych wskaźników? – dyskusja w grupie nt. obszarów niegospodarności.
- Jak zapobiegać negatywnym tendencjom? Przykłady procedur operacyjnych eliminujących obszary niegospodarności.
- Jak monitorować w czasie koszty hotelowe? – charakterystyka kosztów ze względu na ich zmienność.
- Budowa modelu Break-Even Point jako narzędzia pomocniczego w podejmowaniu decyzji operacyjnych.
Zmniejsz wydatki i zwiększ konwersję w swoim hotelu
1,5 godzinny warsztat który wprowadzi Ciebie w świat analityki internetowej istotnej z punktu widzenia managera hotelu.
- Upewnisz się czy masz prawidłowo ustawiony Google Analytics i podejmujesz decyzje na podstawie odpowiednich danych czy masz tylko "gołą instalację" a Twoje decyzje są przypadkowe. Poznasz wskaźniki efektywności witryny istotne z punktu pozyskiwania gościa indywidualnego i segmentu MICE.
- Sprawdzisz które kampanie oraz źródła ruchu wpływają realnie na sprzedaż w hotele, a które powodują, że tylko marnujesz pieniądze.
- Poznasz zjawisko "kradzieży konwersji" przez pośredników i sposoby przeciwdziałania za pomocą Google Ads. Zobaczysz jaki wpływ na to zjawisko ma zastrzeżenie znaku hotelu.
Automatyzacja procesu sprzedaży i realizacji wydarzeń
Wprowadzenie właściwego sposobu komunikacji na linii sprzedawca-klient-operacja nie jest łatwe, podobnie jak zmobilizowanie sprzedawców do aktywnej sprzedaży w codzienności obarczonej zadaniami dotyczącymi realizacji. Pomóc w tym może automatyzacja i wynikające z niej ułatwienia dostępu do bazy danych, historii klienta, szczegółów wydarzenia, a w rezultacie lepsza jakość i szybkość obiegu informacji. Na warsztacie dowiecie się jak:
- Jak szukać pretekstów do kontaktu z klientem?
- Jak zebrać wartościowe informacje do przygotowania oferty, gdy mamy utrudniony kontakt z klientem?
- Jak tworzyć ofertę i scenariusz imprezy w oparciu o właściwe pytania?
- Dlaczego uporządkowanie procedur i wprowadzenie odpowiednich narzędzi stanowi realną perspektywę na ustabilizowanie jakości obsługi, szansę na zwiększenie efektywności sprzedawców (i przychodów) o nawet 20%?
Tajemnica budowania trwałych i wartościowych relacji z gościem online!
- Przygotuj profesjonalną ofertę w 2 minuty.
- Follow up'y nawet, gdy śpisz.
- Pre Stay'e – zaopiekuj się i dosprzedaj zanim zobaczysz portfel gościa.
- Post Stay'e – bonusuj i buduj lojalność.
- Wykorzystuj Booking Window.
- Segmentuj i personalizuj oferty.
VII Edycja Kongresu Retnowny HotelPROWADZĄCY



PRELEGENCI



w Profitroom


Idea Profit

w Idea Profit


dyrektor hotelu
Afrodyta**** Business & SPA

& CEE w L/E/I Transactions




i Właściciel W.P.I.P.

Thermal & Ski



Jeżeli jesteś:
- właścicielem hotelu lub obiektu hotelowego,
- dyrektorem lub menedżerem hotelu lub obiektu hotelowego,
- menedżerem marketingu w hotelu,
- szefem sprzedaży w hotelu,
- revenue managerem.
#RentownyHotel jest właśnie dla Ciebie!
VII Edycja Kongresu Retnowny HotelKup bilet


UWAGA! To ostatni moment aby zapisać się na Kongres!
31 sierpnia 2020 r. zamykamy sprzedaż biletów!
Bilet zawiera:
- Bilet wstępu na 2-dniowe spotkanie Rentowny Hotel (konferencja + warsztaty).
- Całodzienny, bezpłatny serwis kawowy z przekąskami oraz lunch.
- Udział w wieczornym bankiecie.
- Imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Cena noclegów dla uczestników w trakcie konferencji:
- pokój 1 os. standard 320 zł zamiast
736 zł - pokój superior do pojedynczego wykorzystania 368 zł zamiast
847,20 zł - pokój 2 os. standard 380 zł zamiast
1100 zł - pokój 2 os. superior 440 zł zamiast
1059 zł
Ceny noclegów na przedłużenie pobytu doba przed lub po:
- pokój 1 os. standard 420 zł zamiast
880 zł - pokój 2 os. standard 504 zł zamiast
1100 zł - pokój superior do pojedynczego wykorzystania 483 zł zamiast
1012 zł - pokój 2 os. superior 580 zł zamiast
1265 zł
VII Edycja Kongresu Retnowny HotelSkontaktuj się z nami

konferencje@forum-media.pl

Monika Cichowska
Redaktor naczelna magazynów
„Biznes Restauracje & Catering” i „Biznes Hotel"
tel. +48 61 66 55 742
kom. 502 237 993
adres e-mail

Bartosz Wróblewski
Szef Pionu HoReCa
tel. +48 61 66 55 839
kom. +48 502 238 019
adres e-mail
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest przesłanie do Forum Media Polska Sp. z o.o. wypełnionego formularza zgłoszenia przez stronę www wydarzenia.
- W ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma potwierdzenie wpisania na listę uczestników konferencji.
- W przypadku wyboru opcji płatności na podstawie pro formy podstawę płatności za konferencję stanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma wysyłana do Zamawiającego przed terminem konferencji. Można także dokonać płatności on-line wybierając taką opcję w formularzu zamówienia. Bez względu na wybraną formę płatności po zaksięgowaniu wpłaty w terminie 7 dni na adres podany w zamówieniu zostanie wysłana faktura VAT.
- Cena Uczestnictwa:
- Promocja biletów tylko do 27.08.2020 r. do godz. 14:00 w cenie zł netto ( zł brutto).
Cena standardowa: zł netto.
- Opłata obejmuje:
- pełne uczestnictwo w dwóch dniach konferencji w dniu 10-11.09.2020,
- pełne wyżywienie oraz uczestnictwo wieczornym bankiecie,
- certyfikat potwierdzający udział w konferencji,
Atrakcyjna oferta cenowa na nocleg w Hotelu Bania****
Cena noclegów dla uczestników w trakcie konferencji:- pokój 1 os. standard 320 zł zamiast
736 zł - pokój superior do pojedynczego wykorzystania 368 zł zamiast
847,20 zł - pokój 2 os. standard 380 zł zamiast
1100 zł - pokój 2 os. superior 440 zł zamiast
1059 zł
- pokój 1 os. standard 420 zł zamiast
880 zł - pokój 2 os. standard 504 zł zamiast
1100 zł - pokój superior do pojedynczego wykorzystania 483 zł zamiast
1012 zł - pokój 2 os. superior 580 zł zamiast
1265 zł
- pokój 1 os. standard 320 zł zamiast
- W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
- 3–4 osoby – organizator udzieli 10% rabatu,
- 5 osób – organizator udzieli 20% rabatu,
- powyżej 5 osób – w celu indywidualnej negocjacji ceny, prosimy o kontakt mailowy: monika.cichowska@forum-media.pl
- Wpłat należy dokonać na konto wskazane na fakturze pro-forma.
- Osoby, które nie wezmą udziału w konferencji, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
- Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w konferencji.
- W przypadku braku płatności przed konferencją w terminie 7 dni po terminie konferencji Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
- Doręczenie oświadczenia o rezygnacji z udziału w konferencji nie później niż 30 dni przed terminem konferencji nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych.
- W przypadku doręczenia pisemnego oświadczenia w terminie późniejszym niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia konferencji lub w przypadku nieprzybycia Uczestnika na konferencję, bez wcześniejszego oświadczenia Zamawiającego o rezygnacji, Organizatorowi przysługuje opłata za konferencję w pełnej wysokości.
- Składając zamówienie na szkolenie lub konferencję po terminie możliwej rezygnacji (w przypadku konferencji 30 dni przed terminem, w którym ma się odbyć) i braku uczestnictwa w wydarzeniu, Organizatorowi przysługuje opłata za konferencję w pełnej wysokości.
- Zamiast zgłoszonej osoby w konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora konferencji).
- W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania konferencji, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty konferencji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.
- Promocja biletów tylko do 27.08.2020 r. do godz. 14:00 w cenie zł netto ( zł brutto).