VII Ogólnopolski Kongres
Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych

RENTOWNY HOTEL

10-11 WRZEŚNIA 2020, BIAŁKA TATRZAŃSKA, HOTEL BANIA****

10-11 września 2020
 
Białka Tatrzańska
 
Hotel Bania****
 

VII Edycja Kongresu RENTOWNY HOTEL

To będzie wyjątkowa edycja!
Tym razem zapraszamy Państwa na dwa dni wypełnione merytoryką oraz możliwością zdobycia praktycznych umiejętności.
I DZIEŃ
10 września 2020r.
 
4 MERYTORYCZNE
PRELEKCJE

Świetna okazja, aby zainspirować się do zmian i poznać konkretne wskazówki działania, które sprawdziły się w innych hotelach.
MODEROWANA DEBATA
SPECJALNA

Jedyna okazja, żeby poznać opinie uczestników, ekspertów i podzielić się swoimi doświadczeniami oraz wyzwaniami.
WIECZÓR
BRANŻOWY

Spotkanie umożliwi zacieśnienie kontaktów w nieco mniej oficjalnej atmosferze.
II DZIEŃ
11 września 2020r.
 
4 WARSZTATY
Praktyczne ćwiczenia, dzięki którym każdy menedżer i właściciel dokładnie prześwietli mocne i słabe strony swojego hotelu.
Chcąc zapewnić Państwu, jak najbardziej komfortowe warunki uczestnictwa w dwudniowym kongresie, przygotowaliśmy wraz z Hotelem Bania**** preferencyjne warunki noclegowe.
  • pokój 1 os. standard: 320 zł zamiast 736 zł
  • pokój 2 os. standard: 380 zł zamiast 1100 zł

Co wyróżnia VII edycję Kongresu Rentowny Hotel?

  • Dwa dni wypełnione merytoryką.
  • Warsztatowa formuła wydarzenia.
  • Wieczór branżowy z open barem.
  • Hotel Bania**** w malowniczej Białce Tatrzańskiej.

Podczas dwóch dniKongresu Rentowny Hotel:

  • Dowiesz się, jak wykrywać nadużycia i zapobiegać nieprawidłowościom w obiekcie hotelowym.
  • Poznasz sprawdzone sposoby na ograniczenie kosztów funkcjonowania hotelu, które wpłyną na poprawę wyników.
  • Sprawdzisz narzędzia i procedury, które pozwolą Ci przygotować i zmotywować zespół do świadomego zwiększania sprzedaży.
  • Odkryjesz sposoby na efektywne i kompleksowe zarządzanie rezerwacjami w obiekcie.

W trakcie paneli dyskusyjnych swoją praktyczną wiedzą podzielą się najlepsi eksperci z branży hotelarskiej. Weź udział w kongresie i poznaj skuteczne sposoby na zarządzanie, aby Twój hotel był rentowny!



VII Edycja Kongresu Retnowny HotelAGENDA KONGRESU

I DZIEŃ – 10 września 2020

9.00
Rejestracja uczestników
10.00 – 10.15
Rozpoczęcie konferencji
10.15 – 11.15
Panel I: Bartosz Sułecki
Jak efektywnie i kompleksowo zarządzać rezerwacjami w obiekcie?
11.15 – 11.30
Przerwa kawowa
11.30 – 12.30
Panel II: Robert Węglarz
Nadużycia w hotelarstwie – wykrywanie i zapobieganie
12.30 – 13.00
Raport specjalny: Dariusz Ogrodnik
Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2020 roku – wydanie specjalne
13.00 – 13.45
Lunch
13.45 – 14.30
Panel III: Blanka Retmańska-Man
Budowanie świadomości zespołu sprzedaży b2b poprzez narzędzia
14.30 – 15.00
Debata ekspercka: Jak hotele radzą sobie z rozwiązaniami w dobie COVID-19?
15.00 – 15.15
Przerwa kawowa
15.15 – 16.00
Panel IV: Cezary Sarnecki
Controlling, czyli jak poprawić wynik hotelu
16.00 – 16.30
Debata ekspercka: Rekrutacja w czasach pandemii
16.30 – 16.45
Zakończenie konferencji
20.00 – 23.00
Wieczór branżowy

II DZIEŃ – 11 września 2020

10.00 – 11.00
Warsztaty w 4 grupach

Warsztat 1: Cezary Sarnecki
Jak zarządzać kosztami i najczęściej spotykane obszary niegospodarności?

Warsztat 2: Wojciech Sroka
Google Analytics: Zmniejsz wydatki i zwiększ konwersję w swoim hotelu

Warsztat 3: Eliza Kozica
Automatyzacja procesu sprzedaży MICE

Warsztat 4: Mateusz Zieliński
Tajemnica budowania trwałych i wartościowych relacji z gościem online!

11.10 – 12.10
Warsztaty w 4 grupach
12.20 – 13.20
Warsztaty w 4 grupach
13.20 – 14.00
Lunch
14.00 – 15.00
Warsztaty w 4 grupach

VII Edycja Kongresu Retnowny HotelPROGRAM KONGRESU

DZIEŃ I

Pierwszego dnia weźmiesz udział w 4 panelach tematycznych i w moderowanej debacie specjalnej z udziałem ekspertów.

1

Nadużycia w hotelarstwie – wykrywanie i zapobieganie

Zastanawiasz się, na co zwracać uwagę by unikać niepotrzebnych kosztów i zapobiegać marnotrawstwu? Jak skutecznie mierzyć efektywność, skuteczność i wydajność? Jak eliminować kosztowne błędy i straty? Poznaj sprawdzone metody optymalizacji kosztów hotelu stosowane przez sieci i czołowe hotele niezależne. Dowiedz się, jak wprowadzić je w swoim obiekcie, aby w konsekwencji zarabiać więcej.

  • Nadużycia i nieuczciwości – wiedząc, co im sprzyja, będziesz mógł im zapobiegać. Podczas prelekcji nauczysz się, jak przeciwdziałać nieprawidłowościom w Twoim hotelu.
  • Poznaj rodzaje ryzyka i miejsca marnotrawstwa, aby reagować możliwie szybko, sprytnie i rozsądnie.
  • Inwentaryzacja, która nie jest źródłem strat. Zobacz, jakie korzyści niesie za sobą dobrze zaplanowana i starannie przeprowadzona ewidencja obiektu hotelowego.
  • Rabaty – czy warto je stosować? Dowiesz się, czy i jaką politykę rabatową warto stosować w hotelu, żeby na niej zyskać.
 
2

Controlling, czyli jak poprawić wynik hotelu

Według jakich standardów i zasad powinna być zorganizowana rachunkowość zarządcza w hotelarstwie, aby służyła właściwemu procesowi decyzyjnemu? Z tej prelekcji dowiesz się, jakimi należy posługiwać się wskaźnikami i kto jest odpowiedzialny za przygotowanie właściwych raportów. Poznasz, czym jest controlling i dlaczego ma wpływ na zarządzanie i poprawę wyniku hotelu.

  • Aby skutecznie dopasować daną przestrzeń do wymagań współczesnego klienta oraz rynkowych trendów, należy zadbać o najmniejszy nawet szczegół w zakresie zarządzania. Zdobądź sprawdzone wskazówki, jak ocenić zarządzanie hotelem.
  • Jednym z największych wyzwań w każdym obiekcie jest zarządzanie kosztami. Poznaj zaawansowany system do controllingu i usprawnij zarządzanie kosztami w Twoim hotelu.
  • Obszary generujące najwyższe koszty działalności operacyjnej – poznaj prawdziwe a nie wyobrażone obszary odpowiedzialne za najwyższe koszty jakie ponosi Twój obiekt hotelowy.
  • Rentowność a rosnące koszty operacyjne – sprawdź, gdzie szukać obniżenia kosztów eksploatacji i dystrybucji oraz optymalizacji, które przełożą się na większy zysk hotelu.
 
3

BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI ZESPOŁU SPRZEDAŻY B2B POPRZEZ NARZĘDZIA

Czy Twój zespół sprzedażowy świadomie buduje wizerunek marki i wie jak efektywnie rozwijać relacje z klientami? Często w natłoku bieżącej pracy operacyjnej te aspekty bywają pomijane.

  • Pod okiem eksperta przyjrzysz się narzędziom i procedurom, które pozwolą Ci przygotować i zmotywować zespół do świadomego zwiększania sprzedaży.
  • Dowiesz się, jak dzięki budowaniu historii klienta i badaniu jego satysfakcji wesprzeć rozwój dział sprzedaży B2B i zwiększyć przychody z segmentu MICE.
  • Przekonasz się, jak informacje dostarczane przez narzędzia mogą wpłynąć na rozwój całej oferty produktowej.
  • Zadbaj o szkolenia pracowników – regularne szkolenia dla handlowców to podstawa. Podczas prelekcji dowiesz się, jak pracować nad rozwojem swoich pracowników.
 
4

Jak efektywnie i kompleksowo zarządzać rezerwacjami w obiekcie?

  • Złożoność procesów technologicznych w hotelarstwie
  • Automatyzacja w służbie Hotelarza
  • Zwrot z inwestycji - miernik sukcesu Twojego Hotelu
  • Outsourcing -  w poszukiwaniu ekspertów
  • Case studies - jak to robią inni
 
MODEROWANA DEBATA SPECJALNA

JAK HOTELE RADZĄ SOBIE Z ROZWIĄZANIAMI W DOBIE COVID-19?

Branża hotelarska robi wszystko, aby przystosować się do nowej rzeczywistości i wrócić do kondycji sprzed pandemii. Kolejne obiekty noclegowe informują o wdrożeniu wymaganych procedur bezpieczeństwa i otwarciu swoich drzwi dla gości. Coraz więcej hoteli wprowadza też własne rygorystyczne standardy czystości.

  • Jak w praktyce hotele radzą sobie z rozwiązaniami w dobie COVID-19? Co działa, a co nie zdało egzaminu?
  • Podczas moderowanej debaty specjalnej zaproszeni goście porozmawiają o tym, jak poradzili sobie w obecnej sytuacji, by zapewnić najwyższy stopień bezpieczeństwa w hotelu.
  • Dowiesz się, jakie środki bezpieczeństwa i rozwiązania sprawdziły się w innych obiektach.
  • Przed Tobą jedyna okazja, żeby poznać opinie uczestników, ekspertów i podzielić się swoimi doświadczeniami oraz przemyśleniami.
 
RAPORT SPECJALNY

Rynek Obiektów Konferencyjnych w Polsce w 2020 roku – wydanie specjalne

 

DZIEŃ II

Drugiego dnia kongresu weźmiesz udział w 4 warsztatach.

1
WARSZTAT 1: Cezary Sarnecki

Jak zarządzać kosztami i najczęściej spotykane obszary niegospodarności?

  • Najważniejsze wskaźniki i mierniki sprawności operacyjnej hotelu i wybranych departamentów (pokoje, gastronomia) – jak je liczyć i ich wartości referencyjne.
  • Jakie czynniki mogą mieć wpływ na negatywne odchylenia tych wskaźników? – dyskusja w grupie nt. obszarów niegospodarności.
  • Jak zapobiegać negatywnym tendencjom? Przykłady procedur operacyjnych eliminujących obszary niegospodarności.
  • Jak monitorować w czasie koszty hotelowe? – charakterystyka kosztów ze względu na ich zmienność.
  • Budowa modelu Break-Even Point jako narzędzia pomocniczego w podejmowaniu decyzji operacyjnych.
 
2
WARSZTAT 2: Wojciech Sroka

Zmniejsz wydatki i zwiększ konwersję w swoim hotelu

1,5 godzinny warsztat który wprowadzi Ciebie w świat analityki internetowej istotnej z punktu widzenia managera hotelu.

  • Upewnisz się czy masz prawidłowo ustawiony Google Analytics i podejmujesz decyzje na podstawie odpowiednich danych czy masz tylko "gołą instalację" a Twoje decyzje są przypadkowe. Poznasz wskaźniki efektywności witryny istotne z punktu pozyskiwania gościa indywidualnego i segmentu MICE.
  • Sprawdzisz które kampanie oraz źródła ruchu wpływają realnie na sprzedaż w hotele, a które powodują, że tylko marnujesz pieniądze.
  • Poznasz zjawisko "kradzieży konwersji" przez pośredników i sposoby przeciwdziałania za pomocą Google Ads. Zobaczysz jaki wpływ na to zjawisko ma zastrzeżenie znaku hotelu.
 
3
WARSZTAT 3: Eliza Kozica

Automatyzacja procesu sprzedaży i realizacji wydarzeń

Wprowadzenie właściwego sposobu komunikacji na linii sprzedawca-klient-operacja nie jest łatwe, podobnie jak zmobilizowanie sprzedawców do aktywnej sprzedaży w codzienności obarczonej zadaniami dotyczącymi realizacji. Pomóc w tym może automatyzacja i wynikające z niej ułatwienia dostępu do bazy danych, historii klienta, szczegółów wydarzenia, a w rezultacie lepsza jakość i szybkość obiegu informacji. Na warsztacie dowiecie się jak:

  • Jak szukać pretekstów do kontaktu z klientem?
  • Jak zebrać wartościowe informacje do przygotowania oferty, gdy mamy utrudniony kontakt z klientem?
  • Jak tworzyć ofertę i scenariusz imprezy w oparciu o właściwe pytania?
  • Dlaczego uporządkowanie procedur i wprowadzenie odpowiednich narzędzi stanowi realną perspektywę na ustabilizowanie jakości obsługi, szansę na zwiększenie efektywności sprzedawców (i przychodów) o nawet 20%?
 
4
WARSZTAT 4: Mateusz Zieliński

Tajemnica budowania trwałych i wartościowych relacji z gościem online!

  • Przygotuj profesjonalną ofertę w 2 minuty.
  • Follow up'y nawet, gdy śpisz.
  • Pre Stay'e – zaopiekuj się i dosprzedaj zanim zobaczysz portfel gościa.
  • Post Stay'e – bonusuj i buduj lojalność.
  • Wykorzystuj Booking Window.
  • Segmentuj i personalizuj oferty.

VII Edycja Kongresu Retnowny HotelPROWADZĄCY

MARTA KLEPKA
Pomysłodawczyni i organizatorka projektu #byckobietaontour
Biografia
TOMASZ PUROL
Szef kuchni, zwycięzca V edycji programu TOP CHEF
Biografia

PRELEGENCI

CEZARY SARNECKI
Partner w SECCO Hospitality Financial Management
Biografia
WOJCIECH SROKA
Certyfikowany Partner Premium firmy Google
Biografia
MATEUSZ ZIELIŃSKI
Business Development Director
w Profitroom
Biografia
BARTOSZ SUŁECKI
CCO w Profitroom
 
Biografia
BLANKA RETMAŃSKA-MAN
Prezes spółki
Idea Profit
Biografia
ELIZA KOZICA
Dyrektor ds. szkoleń
w Idea Profit
Biografia
ROBERT WĘGLARZ
Doświadczony hotelarz i skuteczny menadżer, właściciel Alchemii Hotelarstwa
Biografia
MACIEJ STRAUS
Doradca i analityk hotelowy,
dyrektor hotelu
Afrodyta**** Business & SPA
Biografia
RAFAŁ ROSIEJAK
Managing Director Poland
& CEE w L/E/I Transactions
 
Biografia
PIOTR TABOR
Prezes Zarządu Hotele PLUS
 
Biografia
DARIUSZ OGRODNIK
Członek zarządu i współwłaściciel grupy kapitałowej GoOnline.pl sp. z o.o. sp.k.
Biografia
MARCIN SAWINIEC
Właściciel i prezes zarządu Topping Work Europe sp. z o.o.
Biografia
DARIUSZ STASIK
Prezes Zarządu
i Właściciel W.P.I.P.
Biografia
KAROL PILCH
Dyrektor Hotelu Bania ****
Thermal & Ski
Biografia
MACIEJ PROSTAK
Założyciel i prezes zarządu ​SmartHote​l ​mySmartHotel.com ​
Biografia
MICHAŁ WITKOWICZ
Dyrektor Hotelu Diament Zabrze i Park Hotelu Diament Zabrze
Biografia

Jeżeli jesteś:

  • właścicielem hotelu lub obiektu hotelowego,
  • dyrektorem lub menedżerem hotelu lub obiektu hotelowego,
  • menedżerem marketingu w hotelu,
  • szefem sprzedaży w hotelu,
  • revenue managerem.

#RentownyHotel jest właśnie dla Ciebie!

VII Edycja Kongresu Retnowny HotelKup bilet

BILET NA KONFERENCJĘ + WARSZTATY
zł netto
zamiast 750 zł netto

UWAGA! To ostatni moment aby zapisać się na Kongres!
31 sierpnia 2020 r. zamykamy sprzedaż biletów!

Bilet zawiera:

  • Bilet wstępu na 2-dniowe spotkanie Rentowny Hotel (konferencja + warsztaty).
  • Całodzienny, bezpłatny serwis kawowy z przekąskami oraz lunch.
  • Udział w wieczornym bankiecie.
  • Imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Atrakcyjna oferta cenowa na nocleg w Hotelu Bania****

Cena noclegów dla uczestników w trakcie konferencji:

  • pokój 1 os. standard 320 zł zamiast 736 zł
  • pokój superior do pojedynczego wykorzystania 368 zł zamiast 847,20 zł
  • pokój 2 os. standard 380 zł zamiast 1100 zł
  • pokój 2 os. superior 440 zł zamiast 1059 zł

Ceny noclegów na przedłużenie pobytu doba przed lub po:

  • pokój 1 os. standard 420 zł zamiast 880 zł
  • pokój 2 os. standard 504 zł zamiast 1100 zł
  • pokój superior do pojedynczego wykorzystania 483 zł zamiast 1012 zł
  • pokój 2 os. superior  580 zł zamiast 1265 zł
Zobacz fotorelację z poprzednich edycji

Kongresu Rentowny Hotel

Hotel Bania****

Jedyny taki hotel w Polsce, który leży u podnóża stoków narciarskich i jest połączony z basenami termalnymi. Wszystko, czego potrzeba do relaksu, jest u tutaj w zasięgu ręki.

Hotel Bania**** Thermal & Ski
Środkowa 181
34-405 Białka Tatrzańska

Partnerzy:
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy medialni:

VII Edycja Kongresu Retnowny HotelSkontaktuj się z nami

KONTAKT W SPRAWACH ORGANIZACYJNYCH:
konferencje@forum-media.pl

Monika Cichowska
Redaktor naczelna magazynów
„Biznes Restauracje & Catering” i „Biznes Hotel"
tel. +48 61 66 55 742
kom. 502 237 993
adres e-mail

Bartosz Wróblewski
Szef Pionu HoReCa
tel. +48 61 66 55 839
kom. +48 502 238 019
adres e-mail

Warunki uczestnictwa

  • Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest przesłanie do Forum Media Polska Sp. z o.o. wypełnionego formularza zgłoszenia przez stronę www wydarzenia.
  • W ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma potwierdzenie wpisania na listę uczestników konferencji.
  • W przypadku wyboru opcji płatności na podstawie pro formy podstawę płatności za konferencję stanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma wysyłana do Zamawiającego przed terminem konferencji. Można także dokonać płatności on-line wybierając taką opcję w formularzu zamówienia. Bez względu na wybraną formę płatności po zaksięgowaniu wpłaty w terminie 7 dni na adres podany w zamówieniu zostanie wysłana faktura VAT.
  1. Cena Uczestnictwa:
    • Promocja biletów tylko do 27.08.2020 r. do godz. 14:00 w cenie  zł netto ( zł brutto).
      Cena standardowa:  zł netto.
    1. Opłata obejmuje:
      • pełne uczestnictwo w dwóch dniach konferencji w dniu 10-11.09.2020,
      • pełne wyżywienie oraz uczestnictwo wieczornym bankiecie,
      • certyfikat potwierdzający udział w konferencji,
      • Atrakcyjna oferta cenowa na nocleg w Hotelu Bania****

        Cena noclegów dla uczestników w trakcie konferencji:
        • pokój 1 os. standard 320 zł zamiast 736 zł
        • pokój superior do pojedynczego wykorzystania 368 zł zamiast 847,20 zł
        • pokój 2 os. standard 380 zł zamiast 1100 zł
        • pokój 2 os. superior 440 zł zamiast 1059 zł
        Ceny noclegów na przedłużenie pobytu doba przed lub po:
        • pokój 1 os. standard 420 zł zamiast 880 zł
        • pokój 2 os. standard 504 zł zamiast 1100 zł
        • pokój superior do pojedynczego wykorzystania 483 zł zamiast 1012 zł
        • pokój 2 os. superior  580 zł zamiast 1265 zł
    2. W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
      • 3–4 osoby – organizator udzieli 10% rabatu,
      • 5 osób – organizator udzieli 20% rabatu,
      • powyżej 5 osób – w celu indywidualnej negocjacji ceny, prosimy o kontakt mailowy: monika.cichowska@forum-media.pl
    3. Wpłat należy dokonać na konto wskazane na fakturze pro-forma.
    4. Osoby, które nie wezmą udziału w konferencji, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury.
    5. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w konferencji.
    6. W przypadku braku płatności przed konferencją w terminie 7 dni po terminie konferencji Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
    7. Doręczenie oświadczenia o rezygnacji z udziału w konferencji nie później niż 30 dni przed terminem konferencji nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych.
    8. W przypadku doręczenia pisemnego oświadczenia w terminie późniejszym niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia konferencji lub w przypadku nieprzybycia Uczestnika na konferencję, bez wcześniejszego oświadczenia Zamawiającego o rezygnacji, Organizatorowi przysługuje opłata za konferencję w pełnej wysokości.
    9. Składając zamówienie na szkolenie lub konferencję po terminie możliwej rezygnacji (w przypadku konferencji 30 dni przed terminem, w którym ma się odbyć) i braku uczestnictwa w wydarzeniu, Organizatorowi przysługuje opłata za konferencję w pełnej wysokości.
    10. Zamiast zgłoszonej osoby w konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora konferencji).
    11. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania konferencji, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty konferencji.
    12. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.