Najważniejsze w 2021 roku wydarzenie dla menedżerów i właścicieli hoteli oraz obiektów hotelowych

KONGRES
„RENTOWNY HOTEL 2021”

25-26.11.2021 r., Łysoń ParkHotel & SPA, Inwałd

25-26 listopada 2021
 
Inwałd
 
Łysoń ParkHotel & SPA
 
DO ROZPOCZĘCIA WYDARZENIA POZOSTAŁO:
0dni
0godz.
0min.
0sek.

Hotelarstwo jakie znaliśmy ZMIENIŁO SIĘ BEZPOWROTNIE!

Korzystając z bezpośredniego dostępu do najlepszych na rynku specjalistów przygotuj się na nową rzeczywistość, z którą większość hotelarzy i właścicieli obiektów hotelowych będzie mierzyła się w 2021/2022 roku.

Kongres Rentowny Hotel to jedyne wydarzenie podczas, którego koncentrujemy się wyłącznie na temacie rentowności Twojego biznesu. Tylko u nas dowiesz się:

  • jak po wielu miesiącach lockdownu, braku gości, braku przychodów zbudować nową strategię rentowności dla Twojego biznesu,
  • jak budować stabilny zysk obiektu przy drastycznie rosnących kosztach pracowników, surowców i energii,
  • jak stać się liderem obłożenia w swoim regionie stosując nieszablonowe pakiety i strategie cenowe,
  • jak wyliczyć rzeczywisty food cost i beverage cost - przegląd najlepszych wzorów i technik, dzięki którym sprawdzisz, czy nie tracisz na zyskach,
  • gdzie szukać wzrostu skuteczności sprzedaży skoro wszystkie obiekty hotelowe stosują podobne narzędzia i techniki sprzedażowe,
  • jak prowadzić działania promocyjne hotelu, aby realnie wpłynąć na wzrost liczby rezerwacji bezpośrednich,
  • czego potrzebują goście, aby zarezerwować pobyt właśnie w Twoim hotelu.

Dlaczego nie może Cię zabraknąć na tymLEGENDARNYM WYDARZENIU?

GOTOWE ROZWIĄZANIA

Pokażemy Ci, rozwiązania i scenariusze, które będziesz mógł wdrożyć w swojej pracy „od zaraz” – podpowiadamy, jak rozwiązać problemy, z którymi borykasz się na co dzień w nowej rzeczywistości rynkowej.

NIEZAPOMNIANY WIECZÓR BRANŻY Z ATRAKCJAMI

Czas networkingu w swobodnej atmosferze wypełniony specjalnymi atrakcjami, wspólną kolacją oraz tańcami :) Spotkasz się ze „starymi” znajomymi oraz poznasz nowe osoby z branży. Pozytywna energia i zabawa w najlepszym wydaniu już na Ciebie czekają.

SPRAWDZONE STRATEGIE

Poznasz skuteczne strategie utrzymania wysokiej rentowności biznesu hotelowego które z sukcesem wdrożyli liderzy rynkowi.

NAJLEPSI PRELEGENCI

Zaprosiliśmy wybitnych specjalistów oraz liderów rynku hotelarstwa, którzy podzielą się swoimi autorskimi i wypróbowanymi w praktyce metodami na utrzymanie założonej rentowności obiektu.

MAKSYMALNY WYMIAR PRAKTYKI

Skupiamy się wyłącznie na zagadnieniach rentowności i wzrostu obrotu w hotelach i obiektach hotelowych.

TECHNIKI BIZNESOWE, KTÓRE PODNOSZĄ RENTOWNOŚĆ OBIEKTÓW

Rozkładamy na czynniki pierwsze wszystkie najważniejsze elementy technik, które w ostatnich miesiącach pozwoliły właścicielom i managerom obiektów hotelowych utrzymać wysoką rentowność - wskazujemy elementy, które okazały się strategiczne i zadecydowały o finalnym wyniku.

VIII Edycja Kongresu Rentowny HotelPROGRAM KONGRESU

1
PANEL 1:

Jak stworzyć nową strategię rentowności dla twojego hotelu?

  • Jak w oparciu o analizę kosztów stałych i zmiennych stworzyć strategię cenową „szytą na miarę” Twojego obiektu?
    • Podział kosztów na stałe i zmienne, identyfikacja miejsc powstawania kosztów i centra zysków - co musimy uwzględnić, np. food cost, a jakie koszty możemy pominąć?
    • Wyznaczenie optimum rentowności usług hotelowych i dodatkowych - jak policzyć minimalną cenę, przy której hotel „zarabia”?
  • Sprecyzowanie najbardziej kosztownych i przychodowych elementów oferty hotelu - noclegi, wyżywienie, usługi dodatkowe - jak wykorzystać informacje które posiadają do stworzenia rentownej strategii cenowej z wykorzystaniem cross-sellingu i up-sellingu?
  • Jak stabilnie generować zysk obiektu hotelowego przy dramatycznie rosnących kosztach pracownika, energii oraz surowców?
    • Czy i gdzie istnieje przestrzeń na podwyżkę cen?
    • Gdzie szukać oszczędności?
    • Sposoby na monetyzację każdego m2 w obiekcie.
  • W jaki sposób zapobiegać negatywnym tendencjom w zarządzaniu kosztami? Przykłady procedur operacyjnych eliminujących obszary niegospodarności.
 
2
PANEL 2:

Jak stać się liderem obłożenia i znacznie zwiększyć obrót oraz rentowność?

  • Podział gości hotelowych pod kątem segmentacji: różnice w zachowaniu oraz budżecie różnych typów gościa hotelowego i odpowiedzą na pytanie, czy Twój hotel potrzebuje Gości z każdego z dostępnych na rynku segmentów.
  • Jak zidentyfikować „idealnych" klientów, gdzie ich szukać i jak do nich docierać?
  • Jaką strategię cenową przyjąć dla grup mniej i bardziej zamożnych? Jaki wpływ na nasze działania powinna mieć konkurencja z naszego otoczenia?
  • Analiza rentowności zróżnicowanych pakietów pobytowych – jakie parametry muszą być spełnione, aby się dobrze sprzedawały:
    • pakiety dla klientów indywidualnych,
    • pakiety dla grup zorganizowanych,
    • pakiety biznes.
  • Bonusy i korzyści dla stałych klientów - jak przygotować ofertę wyjątkowo korzystną dla stałych gości, ale też rentowną dla nas?
  • Elastyczność cenowa uwzględniająca sezonowość, wydarzenia specjalne i specyfikę rynku a utrzymanie rentowności w krótkim i długim okresie.
 
3
PANEL 3:

Food cost i analiza danych w restauracji hotelowej

  • Co powinno znaleźć się w menu restauracji hotelowej, aby przyciągnęło klientów? Kiedy i dlaczego warto wprowadzać nowości w karcie i jak może się to przełożyć na zadowolenie stałych klientów?
  • W jaki sposób źle wyznaczona cena może spowodować stratę finansową, czyli jak praktycznie wyliczyć, na których daniach restauracja hotelowa zarabia, a na których traci.
  • Jakie dane należy bezwzględnie analizować, aby poprawnie obliczyć rentowność restauracji – średni rachunek na gościa, obłożenie sali, liczba gości, średni rachunek na stół?
  • Jak w praktyce sprawdza się łączenie ze sobą drogich dań o niskiej marży i dań, które chcemy sprzedawać w większej ilości, aby wyjść na swoje?
  • Jakimi danymi kierować się przy obliczaniu średniego poziomu cen przy grupach zorganizowanych, aby nie odstraszać tych klientów, a jednocześnie utrzymać rentowność?
  • SYMULACJA wyliczenia rzeczywistego food cost i beverage cost - przegląd najlepszych wzorów i technik, dzięki którym sprawdzisz, czy nie tracisz na zyskach.
 
4
PANEL 4:

Gdzie szukać wzrostu skuteczności sprzedaży skoro wszystkie obiekty hotelowe stosują podobne narzędzia i techniki sprzedażowe?

  • W jaki sposób tworzyć nowatorskie oferty sprzedaży, która przyciągną nowy sektor gości w realiach rynku 2021/2022? Jak napisać taką ofertę, co wycenić dodatkowo, a co włączyć w pakiet, jakie wyróżniki oferty będą głównym argumentem sprzedażowym obiektów hotelowych w tym i przyszłym roku?
  • Jak i przy pomocy jakich narzędzi zorganizować aktywną sprzedaż usług Twojego obiektu, aby zwiększyć skuteczność z zachowaniem rentowności?
  • Jak skonstruować system wynagradzania zespołu sprzedaży, aby byli nie tylko zmotywowani do sprzedaży, ale również sprzedawali wysoko rentowne pakiety. Proste kalkulacje, które służą jako czytelne narzędzie do pracy handlowca.
  • „Wzorcowy” plan sprzedaży w nowej rzeczywistości rynkowej:
    • od czego zacząć,
    • jakich metod i narzędzi użyć,
    • w jakiej kolejności zastosować poszczególne kanały sprzedaży.
  • Jak poza ceną budować wartość oferty, aby nie uciekać się do obniżania ceny?
 
5
PANEL 5:

Kreatywny marketing, który zwiększy liczbę rezerwacji bezpośrednich – czego potrzebują goście, aby zarezerwować pobyt właśnie w twoim hotelu? 

  • „Wzorcowy” fanpage hotelu na Facebooku – co powinien zawierać, aby rzeczywiście generował nam nowych klientów, a nie tylko poprawiał wizerunek?
  • Z jakich elementów powinna składać się modelowa aktywność w social mediach, która pozwala na otwieranie dużej ilości kontaktów handlowych i wzrost rezerwacji?
  • Budowanie wizerunku a faktyczna sprzedaż – co ludzie lubią, co czytają, a jakie posty i treści sprawiają, że faktyczni się angażują – co zrobić, by sprzedawać przez media społecznościowe?
  • Jakie formaty komunikacji na Facebooku, Instagramie czy TikToku przynoszą wymierne korzyści biznesowe obiektom hotelowym – co najbardziej przyciąga i przekonuje klientów?
  • Influencerzy i mikro-influencerzy nawiązujący stałą współpracę z hotelem generują większe zaangażowanie i lepszą skuteczność marketingową. O jakich zasadach pamiętać planując długofalową współpracę z ambasadorami, by w efekcie osiągnąć założone cele sprzedażowe?
 
DEBATY SPECJALNE LIDERÓW POLSKIEGO HOTELARSTWA

ZMIANY W STRUMIENIU PRZYCHODÓW HOTELI

Jak przygotować się na prowadzenie biznesu w nowej rzeczywistości. Jak należy prognozować ruch w hotelu w ciągu najbliższych miesięcy i lat?

JAK SPROSTAĆ NOWYM OCZEKIWANIOM GOŚCI?

Budowa i podtrzymywanie relacji z wykorzystaniem automatyzacji oraz innowacyjnych technologii.

VIII Edycja Kongresu Rentowny HotelNA KONGRESIE WYSTĄPIĄ

MONIKA NAGLER
Konsultant branży hotelarskiej
 
Biografia
MACIEJ WYSKIEL
General Manager
Radisson Resort Kołobrzeg
Biografia
RAFAŁ KALINOWSKI
Konsultant ds. gastronomii
 
Biografia
ANNA LEDWOŃ-BLACHA
Co-founder & Creative Director, More Bananas
 
Biografia
Kolejnych prelegentów ujawnimy 23.09
Zobacz relację z ostatniej edycji

KONGRESU RENTOWNY HOTEL

Jeżeli jesteś:

  • właścicielem hotelu lub obiektu hotelowego,
  • dyrektorem lub menedżerem hotelu lub obiektu hotelowego,
  • menedżerem marketingu w hotelu,
  • szefem sprzedaży w hotelu,
  • revenue managerem.

Rentowny Hotel jest właśnie dla Ciebie!

LOKALIZACJA

Łysoń ParkHotel & SPA

Luksusowy hotel położony pod Krakowem. Obiekt zlokalizowany jest w Inwałdzie, przy głównej trasie Bielsko-Biała – Kraków, w otoczeniu atrakcyjnych miejscowości takich jak Andrychów, Wadowice, Oświęcim, Szczyrk, Zator. 

Łysoń ParkHotel & SPA
Miejscowość: Inwałd

Zaufaj naszemy doświadczeniu i wiedzy

Kongres organizowany jest przez redakcję czasopisma „Biznes Hotel” wydawanego przez koncern globalny Forum Media Group działający na terenie 24 krajów. Dzięki dostępowi do wiedzy z rynku amerykańskiego, azjatyckiego i zachodniej Europy jesteśmy w stanie przekazać Wam wiedzę na światowym poziomie.

Szczegóły wydarzeniaCO OTRZYMASZ JAKO UCZESTNIK?

Termin

25-26.11.2021
czwartek-piątek
9.30-23.00 oraz 10.30-15.30

Miejsce

Łysoń ParkHotel & SPA
ul. Wadowicka 169 a
Miejscowość: Inwałd

Wieczór branżowy

  • Kolacja branżowa z networkingiem
  • Wieczór taneczny
  • Atrakcje specjalne

Certyfikat

  • Drukowany
  • Przekazany bezpośrednio po kongresie

VIII Edycja Kongresu Rentowny HotelWEŹ UDZIAŁ

WERSJA STANDARD
zł netto
zamiast zł netto

W cenie biletu otrzymasz:

  • Stacjonarny udział w kongresie z możliwością zadawania pytań prelegentom
  • Dostęp do najlepszym i najbardziej doświadczonych specjalistów i liderów rynkowych
  • Pełne wyżywienie
  • Udział w wieczorze branżowym
  • Atrakcje specjalne
  • Drukowany certyfikat
  • Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami kongresu
Cena zmienia się 28 września
lub w przypadku wcześniejszego wykorzystania puli biletów promocyjnych na

499 zł netto (613,77 zł brutto)

WERSJA PREMIUM
zł netto
zamiast zł netto

W cenie biletu otrzymasz:

  • Stacjonarny udział w kongresie z możliwością zadawania pytań prelegentom
  • Dostęp do najlepszym i najbardziej doświadczonych specjalistów i liderów rynkowych
  • Pełne wyżywienie
  • Udział w wieczorze branżowym
  • Atrakcje specjalne
  • Drukowany certyfikat
  • Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami kongresu
  • Dostęp do kursów online:
    „Zarządzanie kosztami w hotelu” oraz „Profesjonalny manager recepcji hotelowej o wartości” o wartości 600 zł netto
Cena zmienia się 28 września
lub w przypadku wcześniejszego wykorzystania puli biletów promocyjnych na

699 zł netto (859,77 zł brutto)

WERSJA ONLINE
zł netto
zamiast zł netto

W cenie biletu otrzymasz:

  • Udział w kongresie online
  • Dostęp do najlepszym i najbardziej doświadczonych specjalistów i liderów rynkowych
  • Drukowany certyfikat
Cena zmienia się 28 września
lub w przypadku wcześniejszego wykorzystania puli biletów promocyjnych na

499 zł netto (613,77 zł brutto)

VIII Edycja Kongresu Rentowny HotelMasz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 61 66 55 800
mail: bok@forum-media.pl
mail: konferencje@forum-media.pl

ORGANIZACJA:

WSPÓŁPRACA: