
Najważniejsze w 2022 roku wydarzenie dla menedżerów i właścicieli hoteli oraz obiektów hotelowych
KONGRES
„RENTOWNY HOTEL 2022”
2-3.06.2022
Hotelarstwo jakie znaliśmy ZMIENIŁO SIĘ BEZPOWROTNIE!

Kongres Rentowny Hotel to jedyne wydarzenie podczas, którego koncentrujemy się wyłącznie na temacie rentowności Twojego biznesu. Tylko u nas dowiesz się:
- jak po wielu miesiącach lockdownu, braku gości, braku przychodów zbudować nową strategię rentowności dla Twojego biznesu,
- jak budować stabilny zysk obiektu przy drastycznie rosnących kosztach pracowników, surowców i energii,
- jak stać się liderem obłożenia w swoim regionie stosując nieszablonowe pakiety i strategie cenowe,
- jak wyliczyć rzeczywisty food cost i beverage cost - przegląd najlepszych wzorów i technik, dzięki którym sprawdzisz, czy nie tracisz na zyskach,
- gdzie szukać wzrostu skuteczności sprzedaży skoro wszystkie obiekty hotelowe stosują podobne narzędzia i techniki sprzedażowe,
- jak prowadzić działania promocyjne hotelu, aby realnie wpłynąć na wzrost liczby rezerwacji bezpośrednich,
- czego potrzebują goście, aby zarezerwować pobyt właśnie w Twoim hotelu.

Dlaczego nie może Cię zabraknąć na tymLEGENDARNYM WYDARZENIU?

RELACJE PARTNERSKIE
Stawiamy na relacje! Podczas całej spotkania do Państwa dyspozycji będzie oddana strefa chilloutu- Garden Space z muzyką, degustacja koktajli i alkoholi. Czas na nawiązywanie relacji partnerskich i nowe znajomości z branży.

PORADY PRAWNE
Tylko u nas bezpłatne porady prawne! Podczas konferencji Kancelaria Prawna- Bednarek-Wojtal i Wspólnicy Sp.k. udzielą Państwu bezpłatnych porad prawnych podczas kongresu.

WARSZTATY
W drugim dniu konferencji zapraszamy na bezpłatne warsztaty prawne na których omówimy najbardziej gorące tematy z zakresu prawa.

GOTOWE ROZWIĄZANIA
Pokażemy Ci, rozwiązania i scenariusze, które będziesz mógł wdrożyć w swojej pracy „od zaraz” – podpowiadamy, jak rozwiązać problemy, z którymi borykasz się na co dzień w nowej rzeczywistości rynkowej.

NIEZAPOMNIANY WIECZÓR BRANŻY Z ATRAKCJAMI
Czas networkingu w swobodnej atmosferze wypełniony specjalnymi atrakcjami, wspólną kolacją oraz tańcami :) Spotkasz się ze „starymi” znajomymi oraz poznasz nowe osoby z branży. Pozytywna energia i zabawa w najlepszym wydaniu już na Ciebie czekają.

SPRAWDZONE STRATEGIE
Poznasz skuteczne strategie utrzymania wysokiej rentowności biznesu hotelowego które z sukcesem wdrożyli liderzy rynkowi.

NAJLEPSI PRELEGENCI
Zaprosiliśmy wybitnych specjalistów oraz liderów rynku hotelarstwa, którzy podzielą się swoimi autorskimi i wypróbowanymi w praktyce metodami na utrzymanie założonej rentowności obiektu.

MAKSYMALNY WYMIAR PRAKTYKI
Skupiamy się wyłącznie na zagadnieniach rentowności i wzrostu obrotu w hotelach i obiektach hotelowych.

TECHNIKI BIZNESOWE, KTÓRE PODNOSZĄ RENTOWNOŚĆ OBIEKTÓW
Rozkładamy na czynniki pierwsze wszystkie najważniejsze elementy technik, które w ostatnich miesiącach pozwoliły właścicielom i managerom obiektów hotelowych utrzymać wysoką rentowność - wskazujemy elementy, które okazały się strategiczne i zadecydowały o finalnym wyniku.
VIII Edycja Kongresu Rentowny HotelPROGRAM KONGRESU

Jak stworzyć nową strategię rentowności dla twojego hotelu?
- Jak w oparciu o analizę kosztów stałych i zmiennych stworzyć strategię cenową „szytą na miarę” Twojego obiektu?
- Podział kosztów na stałe i zmienne, identyfikacja miejsc powstawania kosztów i centra zysków - co musimy uwzględnić, np. food cost, a jakie koszty możemy pominąć?
- Wyznaczenie optimum rentowności usług hotelowych i dodatkowych - jak policzyć minimalną cenę, przy której hotel „zarabia”?
- Sprecyzowanie najbardziej kosztownych i przychodowych elementów oferty hotelu - noclegi, wyżywienie, usługi dodatkowe - jak wykorzystać informacje które posiadają do stworzenia rentownej strategii cenowej z wykorzystaniem cross-sellingu i up-sellingu?
- Jak stabilnie generować zysk obiektu hotelowego przy dramatycznie rosnących kosztach pracownika, energii oraz surowców?
- Czy i gdzie istnieje przestrzeń na podwyżkę cen?
- Gdzie szukać oszczędności?
- Sposoby na monetyzację każdego m2 w obiekcie.
- W jaki sposób zapobiegać negatywnym tendencjom w zarządzaniu kosztami? Przykłady procedur operacyjnych eliminujących obszary niegospodarności.
Jak stać się liderem obłożenia i znacznie zwiększyć obrót oraz rentowność?
- Podział gości hotelowych pod kątem segmentacji: różnice w zachowaniu oraz budżecie różnych typów gościa hotelowego i odpowiedzą na pytanie, czy Twój hotel potrzebuje Gości z każdego z dostępnych na rynku segmentów.
- Jak zidentyfikować „idealnych" klientów, gdzie ich szukać i jak do nich docierać?
- Jaką strategię cenową przyjąć dla grup mniej i bardziej zamożnych? Jaki wpływ na nasze działania powinna mieć konkurencja z naszego otoczenia?
- Analiza rentowności zróżnicowanych pakietów pobytowych – jakie parametry muszą być spełnione, aby się dobrze sprzedawały:
- pakiety dla klientów indywidualnych,
- pakiety dla grup zorganizowanych,
- pakiety biznes.
- Bonusy i korzyści dla stałych klientów - jak przygotować ofertę wyjątkowo korzystną dla stałych gości, ale też rentowną dla nas?
- Elastyczność cenowa uwzględniająca sezonowość, wydarzenia specjalne i specyfikę rynku a utrzymanie rentowności w krótkim i długim okresie.
Food cost i analiza danych w restauracji hotelowej
- Co powinno znaleźć się w menu restauracji hotelowej, aby przyciągnęło klientów? Kiedy i dlaczego warto wprowadzać nowości w karcie i jak może się to przełożyć na zadowolenie stałych klientów?
- W jaki sposób źle wyznaczona cena może spowodować stratę finansową, czyli jak praktycznie wyliczyć, na których daniach restauracja hotelowa zarabia, a na których traci.
- Jakie dane należy bezwzględnie analizować, aby poprawnie obliczyć rentowność restauracji – średni rachunek na gościa, obłożenie sali, liczba gości, średni rachunek na stół?
- Jak w praktyce sprawdza się łączenie ze sobą drogich dań o niskiej marży i dań, które chcemy sprzedawać w większej ilości, aby wyjść na swoje?
- Jakimi danymi kierować się przy obliczaniu średniego poziomu cen przy grupach zorganizowanych, aby nie odstraszać tych klientów, a jednocześnie utrzymać rentowność?
- SYMULACJA wyliczenia rzeczywistego food cost i beverage cost - przegląd najlepszych wzorów i technik, dzięki którym sprawdzisz, czy nie tracisz na zyskach.
Gdzie szukać wzrostu skuteczności sprzedaży skoro wszystkie obiekty hotelowe stosują podobne narzędzia i techniki sprzedażowe?
- W jaki sposób tworzyć nowatorskie oferty sprzedaży, która przyciągną nowy sektor gości w realiach rynku 2022? Jak napisać taką ofertę, co wycenić dodatkowo, a co włączyć w pakiet, jakie wyróżniki oferty będą głównym argumentem sprzedażowym obiektów hotelowych w tym i przyszłym roku?
- Jak i przy pomocy jakich narzędzi zorganizować aktywną sprzedaż usług Twojego obiektu, aby zwiększyć skuteczność z zachowaniem rentowności?
- Jak skonstruować system wynagradzania zespołu sprzedaży, aby byli nie tylko zmotywowani do sprzedaży, ale również sprzedawali wysoko rentowne pakiety. Proste kalkulacje, które służą jako czytelne narzędzie do pracy handlowca.
- „Wzorcowy” plan sprzedaży w nowej rzeczywistości rynkowej:
- od czego zacząć,
- jakich metod i narzędzi użyć,
- w jakiej kolejności zastosować poszczególne kanały sprzedaży.
- Jak poza ceną budować wartość oferty, aby nie uciekać się do obniżania ceny?
Kreatywny marketing, który zwiększy liczbę rezerwacji bezpośrednich – czego potrzebują goście, aby zarezerwować pobyt właśnie w twoim hotelu?
- „Wzorcowy” fanpage hotelu na Facebooku – co powinien zawierać, aby rzeczywiście generował nam nowych klientów, a nie tylko poprawiał wizerunek?
- Z jakich elementów powinna składać się modelowa aktywność w social mediach, która pozwala na otwieranie dużej ilości kontaktów handlowych i wzrost rezerwacji?
- Budowanie wizerunku a faktyczna sprzedaż – co ludzie lubią, co czytają, a jakie posty i treści sprawiają, że faktyczni się angażują – co zrobić, by sprzedawać przez media społecznościowe?
- Jakie formaty komunikacji na Facebooku, Instagramie czy TikToku przynoszą wymierne korzyści biznesowe obiektom hotelowym – co najbardziej przyciąga i przekonuje klientów?
- Influencerzy i mikro-influencerzy nawiązujący stałą współpracę z hotelem generują większe zaangażowanie i lepszą skuteczność marketingową. O jakich zasadach pamiętać planując długofalową współpracę z ambasadorami, by w efekcie osiągnąć założone cele sprzedażowe?

Warsztaty Trudny Klient
we współpracy z Kancelarią Prawniczą Bednarek&Wojtal i Wspólnicy

Specjalnie dla Państwa odpowiemy na pytania:
- W jaki zabezpieczyć roszczenia hotelu?
- w jaki sposób rozpatrywać skargi gości?
- obsługa reklamacji klientów, skarg, wezwań
- sprawy sporne z klientami oraz postępowania p;olubowne
ZMIANY W STRUMIENIU PRZYCHODÓW HOTELI
Jak przygotować się na prowadzenie biznesu w nowej rzeczywistości. Jak należy prognozować ruch w hotelu w ciągu najbliższych miesięcy i lat?
JAK SPROSTAĆ NOWYM OCZEKIWANIOM GOŚCI?
Budowa i podtrzymywanie relacji z wykorzystaniem automatyzacji oraz innowacyjnych technologii.
VIII Edycja Kongresu Rentowny HotelNA KONGRESIE WYSTĄPIĄ




w branży HoReCa


Bocuse d’or.



KONGRESU RENTOWNY HOTEL

Jeżeli jesteś:
- właścicielem hotelu lub obiektu hotelowego,
- dyrektorem lub menedżerem hotelu lub obiektu hotelowego,
- menedżerem marketingu w hotelu,
- szefem sprzedaży w hotelu,
- revenue managerem.
Rentowny Hotel jest właśnie dla Ciebie!
Zaufaj naszemy doświadczeniu i wiedzy
Kongres organizowany jest przez redakcję czasopisma „Biznes Hotel” wydawanego przez koncern globalny Forum Media Group działający na terenie 24 krajów. Dzięki dostępowi do wiedzy z rynku amerykańskiego, azjatyckiego i zachodniej Europy jesteśmy w stanie przekazać Wam wiedzę na światowym poziomie.

Szczegóły wydarzeniaCO OTRZYMASZ JAKO UCZESTNIK?

Termin

2-3.06.2022
czwartek-piątek
9.30-23.00 oraz 10.30-15.30
Miejsce

Łysoń ParkHotel & SPA
ul. Wadowicka 169 a
Miejscowość: Inwałd
lub Online
Wieczór branżowy

- Kolacja branżowa z networkingiem
- Wieczór taneczny
- Atrakcje specjalne
Certyfikat

- Drukowany
- Przekazany bezpośrednio po kongresie
VIII Edycja Kongresu Rentowny HotelWEŹ UDZIAŁ

W cenie biletu otrzymasz:
- Stacjonarny udział w kongresie z możliwością zadawania pytań prelegentom
- Dostęp do najlepszym i najbardziej doświadczonych specjalistów i liderów rynkowych
- Pełne wyżywienie
- Udział w wieczorze branżowym
- Atrakcje specjalne
- Drukowany certyfikat
- Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami kongresu
- udział w warsztatach pokonferencyjnych
pula biletów promocyjnych jest ograniczona:
599 zł netto (736,77 zł brutto)
W cenie biletu otrzymasz:
- Stacjonarny udział w kongresie z możliwością zadawania pytań prelegentom
- Dostęp do najlepszym i najbardziej doświadczonych specjalistów i liderów rynkowych
- Pełne wyżywienie
- Udział w wieczorze branżowym
- Atrakcje specjalne
- Drukowany certyfikat
- Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami kongresu
- Dostęp do kursów online:
„Zarządzanie kosztami w hotelu” oraz „Profesjonalny manager recepcji hotelowej o wartości” o wartości 600 zł netto
pula biletów promocyjnych jest ograniczona:
799 zł netto (982,77 zł brutto)
W cenie biletu otrzymasz:
- Udział w kongresie online
- Dostęp do najlepszym i najbardziej doświadczonych specjalistów i liderów rynkowych
- Drukowany certyfikat
- 7 dni dostępu do nagrań
pula biletów promocyjnych jest ograniczona:
599 zł netto (736,77 zł brutto)
VIII Edycja Kongresu Rentowny HotelMasz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.

ORGANIZACJA:

KATARZYNA SŁOWIK
katarzyna.slowik@forum-media.pl
tel: 530 580 002
WSPÓŁPRACA:

ŁUKASZ PARADOWSKI
lukasz.paradowski@forum-media.pl
tel: 535 400 812