Najważniejsze w 2022 roku wydarzenie dla menedżerów i właścicieli hoteli oraz obiektów hotelowych

KONGRES
„RENTOWNY HOTEL 2022”

2-3.06.2022 r., Łysoń ParkHotel & SPA, Inwałd

2-3 czerwca 2022
 
Inwałd
 
Łysoń ParkHotel & SPA
 
DO ROZPOCZĘCIA WYDARZENIA POZOSTAŁO:
0dni
0godz.
0min.
0sek.

Hotelarstwo jakie znaliśmy ZMIENIŁO SIĘ BEZPOWROTNIE!

Korzystając z bezpośredniego dostępu do najlepszych na rynku specjalistów przygotuj się na nową rzeczywistość, z którą większość hotelarzy i właścicieli obiektów hotelowych będzie mierzyła się w 2022 roku.

Kongres Rentowny Hotel to jedyne wydarzenie podczas, którego koncentrujemy się wyłącznie na temacie rentowności Twojego biznesu. Tylko u nas dowiesz się:

  • jak po wielu miesiącach lockdownu, braku gości, braku przychodów zbudować nową strategię rentowności dla Twojego biznesu,
  • jak budować stabilny zysk obiektu przy drastycznie rosnących kosztach pracowników, surowców i energii,
  • jak stać się liderem obłożenia w swoim regionie stosując nieszablonowe pakiety i strategie cenowe,
  • jak wyliczyć rzeczywisty food cost i beverage cost - przegląd najlepszych wzorów i technik, dzięki którym sprawdzisz, czy nie tracisz na zyskach,
  • gdzie szukać wzrostu skuteczności sprzedaży skoro wszystkie obiekty hotelowe stosują podobne narzędzia i techniki sprzedażowe,
  • jak prowadzić działania promocyjne hotelu, aby realnie wpłynąć na wzrost liczby rezerwacji bezpośrednich,
  • czego potrzebują goście, aby zarezerwować pobyt właśnie w Twoim hotelu.

Dlaczego nie może Cię zabraknąć na tymLEGENDARNYM WYDARZENIU?

RELACJE PARTNERSKIE

Stawiamy na relacje! Podczas całej spotkania do Państwa dyspozycji będzie oddana strefa chilloutu- Garden Space z muzyką, degustacja koktajli i alkoholi. Czas na nawiązywanie relacji partnerskich i nowe znajomości z branży.

PORADY PRAWNE

Tylko u nas bezpłatne porady prawne! Podczas konferencji Kancelaria Prawna- Bednarek-Wojtal i Wspólnicy Sp.k. udzielą Państwu bezpłatnych porad prawnych podczas kongresu.

WARSZTATY

W drugim dniu konferencji zapraszamy na bezpłatne warsztaty prawne na których omówimy najbardziej gorące tematy z zakresu prawa.

GOTOWE ROZWIĄZANIA

Pokażemy Ci, rozwiązania i scenariusze, które będziesz mógł wdrożyć w swojej pracy „od zaraz” – podpowiadamy, jak rozwiązać problemy, z którymi borykasz się na co dzień w nowej rzeczywistości rynkowej.

NIEZAPOMNIANY WIECZÓR BRANŻY Z ATRAKCJAMI

Czas networkingu w swobodnej atmosferze wypełniony specjalnymi atrakcjami, wspólną kolacją oraz tańcami :) Spotkasz się ze „starymi” znajomymi oraz poznasz nowe osoby z branży. Pozytywna energia i zabawa w najlepszym wydaniu już na Ciebie czekają.

SPRAWDZONE STRATEGIE

Poznasz skuteczne strategie utrzymania wysokiej rentowności biznesu hotelowego które z sukcesem wdrożyli liderzy rynkowi.

NAJLEPSI PRELEGENCI

Zaprosiliśmy wybitnych specjalistów oraz liderów rynku hotelarstwa, którzy podzielą się swoimi autorskimi i wypróbowanymi w praktyce metodami na utrzymanie założonej rentowności obiektu.

MAKSYMALNY WYMIAR PRAKTYKI

Skupiamy się wyłącznie na zagadnieniach rentowności i wzrostu obrotu w hotelach i obiektach hotelowych.

TECHNIKI BIZNESOWE, KTÓRE PODNOSZĄ RENTOWNOŚĆ OBIEKTÓW

Rozkładamy na czynniki pierwsze wszystkie najważniejsze elementy technik, które w ostatnich miesiącach pozwoliły właścicielom i managerom obiektów hotelowych utrzymać wysoką rentowność - wskazujemy elementy, które okazały się strategiczne i zadecydowały o finalnym wyniku.

VIII Edycja Kongresu Rentowny HotelPROGRAM KONGRESU

1
PANEL 1:

Jak stworzyć nową strategię rentowności dla twojego hotelu?

  • Jak w oparciu o analizę kosztów stałych i zmiennych stworzyć strategię cenową „szytą na miarę” Twojego obiektu?
    • Podział kosztów na stałe i zmienne, identyfikacja miejsc powstawania kosztów i centra zysków - co musimy uwzględnić, np. food cost, a jakie koszty możemy pominąć?
    • Wyznaczenie optimum rentowności usług hotelowych i dodatkowych - jak policzyć minimalną cenę, przy której hotel „zarabia”?
  • Sprecyzowanie najbardziej kosztownych i przychodowych elementów oferty hotelu - noclegi, wyżywienie, usługi dodatkowe - jak wykorzystać informacje które posiadają do stworzenia rentownej strategii cenowej z wykorzystaniem cross-sellingu i up-sellingu?
  • Jak stabilnie generować zysk obiektu hotelowego przy dramatycznie rosnących kosztach pracownika, energii oraz surowców?
    • Czy i gdzie istnieje przestrzeń na podwyżkę cen?
    • Gdzie szukać oszczędności?
    • Sposoby na monetyzację każdego m2 w obiekcie.
  • W jaki sposób zapobiegać negatywnym tendencjom w zarządzaniu kosztami? Przykłady procedur operacyjnych eliminujących obszary niegospodarności.
 
2
PANEL 2:

Jak stać się liderem obłożenia i znacznie zwiększyć obrót oraz rentowność?

  • Podział gości hotelowych pod kątem segmentacji: różnice w zachowaniu oraz budżecie różnych typów gościa hotelowego i odpowiedzą na pytanie, czy Twój hotel potrzebuje Gości z każdego z dostępnych na rynku segmentów.
  • Jak zidentyfikować „idealnych" klientów, gdzie ich szukać i jak do nich docierać?
  • Jaką strategię cenową przyjąć dla grup mniej i bardziej zamożnych? Jaki wpływ na nasze działania powinna mieć konkurencja z naszego otoczenia?
  • Analiza rentowności zróżnicowanych pakietów pobytowych – jakie parametry muszą być spełnione, aby się dobrze sprzedawały:
    • pakiety dla klientów indywidualnych,
    • pakiety dla grup zorganizowanych,
    • pakiety biznes.
  • Bonusy i korzyści dla stałych klientów - jak przygotować ofertę wyjątkowo korzystną dla stałych gości, ale też rentowną dla nas?
  • Elastyczność cenowa uwzględniająca sezonowość, wydarzenia specjalne i specyfikę rynku a utrzymanie rentowności w krótkim i długim okresie.
 
3
PANEL 3:

Food cost i analiza danych w restauracji hotelowej

  • Co powinno znaleźć się w menu restauracji hotelowej, aby przyciągnęło klientów? Kiedy i dlaczego warto wprowadzać nowości w karcie i jak może się to przełożyć na zadowolenie stałych klientów?
  • W jaki sposób źle wyznaczona cena może spowodować stratę finansową, czyli jak praktycznie wyliczyć, na których daniach restauracja hotelowa zarabia, a na których traci.
  • Jakie dane należy bezwzględnie analizować, aby poprawnie obliczyć rentowność restauracji – średni rachunek na gościa, obłożenie sali, liczba gości, średni rachunek na stół?
  • Jak w praktyce sprawdza się łączenie ze sobą drogich dań o niskiej marży i dań, które chcemy sprzedawać w większej ilości, aby wyjść na swoje?
  • Jakimi danymi kierować się przy obliczaniu średniego poziomu cen przy grupach zorganizowanych, aby nie odstraszać tych klientów, a jednocześnie utrzymać rentowność?
  • SYMULACJA wyliczenia rzeczywistego food cost i beverage cost - przegląd najlepszych wzorów i technik, dzięki którym sprawdzisz, czy nie tracisz na zyskach.
 
4
PANEL 4:

Gdzie szukać wzrostu skuteczności sprzedaży skoro wszystkie obiekty hotelowe stosują podobne narzędzia i techniki sprzedażowe?

  • W jaki sposób tworzyć nowatorskie oferty sprzedaży, która przyciągną nowy sektor gości w realiach rynku 2022? Jak napisać taką ofertę, co wycenić dodatkowo, a co włączyć w pakiet, jakie wyróżniki oferty będą głównym argumentem sprzedażowym obiektów hotelowych w tym i przyszłym roku?
  • Jak i przy pomocy jakich narzędzi zorganizować aktywną sprzedaż usług Twojego obiektu, aby zwiększyć skuteczność z zachowaniem rentowności?
  • Jak skonstruować system wynagradzania zespołu sprzedaży, aby byli nie tylko zmotywowani do sprzedaży, ale również sprzedawali wysoko rentowne pakiety. Proste kalkulacje, które służą jako czytelne narzędzie do pracy handlowca.
  • „Wzorcowy” plan sprzedaży w nowej rzeczywistości rynkowej:
    • od czego zacząć,
    • jakich metod i narzędzi użyć,
    • w jakiej kolejności zastosować poszczególne kanały sprzedaży.
  • Jak poza ceną budować wartość oferty, aby nie uciekać się do obniżania ceny?
 
5
PANEL 5:

Kreatywny marketing, który zwiększy liczbę rezerwacji bezpośrednich – czego potrzebują goście, aby zarezerwować pobyt właśnie w twoim hotelu? 

  • „Wzorcowy” fanpage hotelu na Facebooku – co powinien zawierać, aby rzeczywiście generował nam nowych klientów, a nie tylko poprawiał wizerunek?
  • Z jakich elementów powinna składać się modelowa aktywność w social mediach, która pozwala na otwieranie dużej ilości kontaktów handlowych i wzrost rezerwacji?
  • Budowanie wizerunku a faktyczna sprzedaż – co ludzie lubią, co czytają, a jakie posty i treści sprawiają, że faktyczni się angażują – co zrobić, by sprzedawać przez media społecznościowe?
  • Jakie formaty komunikacji na Facebooku, Instagramie czy TikToku przynoszą wymierne korzyści biznesowe obiektom hotelowym – co najbardziej przyciąga i przekonuje klientów?
  • Influencerzy i mikro-influencerzy nawiązujący stałą współpracę z hotelem generują większe zaangażowanie i lepszą skuteczność marketingową. O jakich zasadach pamiętać planując długofalową współpracę z ambasadorami, by w efekcie osiągnąć założone cele sprzedażowe?
3 czerwca 2021 r.

Bezpłatne warsztaty Trudny Klient

we współpracy z Kancelarią Prawniczą Bednarek&Wojtal i Wspólnicy

Specjalnie dla Państwa odpowiemy na pytania:

  • W jaki zabezpieczyć roszczenia hotelu?
  • w jaki sposób rozpatrywać skargi gości?
  • obsługa reklamacji klientów, skarg, wezwań
  • sprawy sporne z klientami oraz postępowania p;olubowne
DEBATY SPECJALNE LIDERÓW POLSKIEGO HOTELARSTWA

ZMIANY W STRUMIENIU PRZYCHODÓW HOTELI

Jak przygotować się na prowadzenie biznesu w nowej rzeczywistości. Jak należy prognozować ruch w hotelu w ciągu najbliższych miesięcy i lat?

JAK SPROSTAĆ NOWYM OCZEKIWANIOM GOŚCI?

Budowa i podtrzymywanie relacji z wykorzystaniem automatyzacji oraz innowacyjnych technologii.

VIII Edycja Kongresu Rentowny HotelNA KONGRESIE WYSTĄPIĄ

Biografia
 
MONIKA NAGLER
Konsultant branży hotelarskiej
Biografia
 
MACIEJ WYSKIEL
General Manager
Radisson Resort Kołobrzeg
Biografia
 
MAGDALENA URBANIAK
Strateżka i szkoleniowiec w obszasze komunikacji i marketingu.
 
Biografia
 
EWA BEDNAREK
Radca prawny specjalizujący się
w branży HoReCa
Biografia
 
TOMASZ GRABSKI
Food & Business Development Chef. Absolwent Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu.
 
Biografia
 
JAKUB KAPRZAK
Szef Kuchni, zwycięzca polskich i finalista Europejskiej eliminacji konkursu
Bocuse d’or.
Biografia
 
ZBIGNIEW BUGAJ
Współzałożyciel IRH
 
Kolejnych prelegentów ujawnimy wkrótce
Zobacz relację z ostatniej edycji

KONGRESU RENTOWNY HOTEL

Jeżeli jesteś:

  • właścicielem hotelu lub obiektu hotelowego,
  • dyrektorem lub menedżerem hotelu lub obiektu hotelowego,
  • menedżerem marketingu w hotelu,
  • szefem sprzedaży w hotelu,
  • revenue managerem.

Rentowny Hotel jest właśnie dla Ciebie!

LOKALIZACJA

Łysoń ParkHotel & SPA

Luksusowy hotel położony pod Krakowem. Obiekt zlokalizowany jest w Inwałdzie, przy głównej trasie Bielsko-Biała – Kraków, w otoczeniu atrakcyjnych miejscowości takich jak Andrychów, Wadowice, Oświęcim, Szczyrk, Zator. 

Łysoń ParkHotel & SPA
Miejscowość: Inwałd

Zaufaj naszemy doświadczeniu i wiedzy

Kongres organizowany jest przez redakcję czasopisma „Biznes Hotel” wydawanego przez koncern globalny Forum Media Group działający na terenie 24 krajów. Dzięki dostępowi do wiedzy z rynku amerykańskiego, azjatyckiego i zachodniej Europy jesteśmy w stanie przekazać Wam wiedzę na światowym poziomie.

Szczegóły wydarzeniaCO OTRZYMASZ JAKO UCZESTNIK?

Termin

2-3.06.2022
czwartek-piątek
9.30-23.00 oraz 10.30-15.30

Miejsce

Łysoń ParkHotel & SPA
ul. Wadowicka 169 a
Miejscowość: Inwałd

Wieczór branżowy

  • Kolacja branżowa z networkingiem
  • Wieczór taneczny
  • Atrakcje specjalne

Certyfikat

  • Drukowany
  • Przekazany bezpośrednio po kongresie

VIII Edycja Kongresu Rentowny HotelWEŹ UDZIAŁ

WERSJA STANDARD
zł netto
zamiast zł netto

W cenie biletu otrzymasz:

  • Stacjonarny udział w kongresie z możliwością zadawania pytań prelegentom
  • Dostęp do najlepszym i najbardziej doświadczonych specjalistów i liderów rynkowych
  • Pełne wyżywienie
  • Udział w wieczorze branżowym
  • Atrakcje specjalne
  • Drukowany certyfikat
  • Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami kongresu
  • udział w warsztatach pokonferencyjnych
Cena zmienia się 28 lutego
pula biletów promocyjnych jest ograniczona:

599 zł netto (736,77 zł brutto)

WERSJA PREMIUM
749 zł netto
zamiast 999 zł netto

W cenie biletu otrzymasz:

  • Stacjonarny udział w kongresie z możliwością zadawania pytań prelegentom
  • Dostęp do najlepszym i najbardziej doświadczonych specjalistów i liderów rynkowych
  • Pełne wyżywienie
  • Udział w wieczorze branżowym
  • Atrakcje specjalne
  • Drukowany certyfikat
  • Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami kongresu
  • Dostęp do kursów online:
    „Zarządzanie kosztami w hotelu” oraz „Profesjonalny manager recepcji hotelowej o wartości” o wartości 600 zł netto
Cena zmienia się 28 lutego
pula biletów promocyjnych jest ograniczona:

799 zł netto (982,77 zł brutto)

WERSJA ONLINE
zł netto
zamiast zł netto

W cenie biletu otrzymasz:

  • Udział w kongresie online
  • Dostęp do najlepszym i najbardziej doświadczonych specjalistów i liderów rynkowych
  • Drukowany certyfikat
Cena zmienia się 28 lutego
pula biletów promocyjnych jest ograniczona:

599 zł netto (736,77 zł brutto)

VIII Edycja Kongresu Rentowny HotelMasz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel: 61 66 55 800
mail: bok@forum-media.pl
mail: konferencje@forum-media.pl

ORGANIZACJA:

WSPÓŁPRACA: